fredag 19 juni 2009

Sommar


Nu känner jag mig som en kock. Har hela morgonen fixat med maten. Men det är värt det hela. Snart kommer vi att äta gott och dricka en massa goda öl och vin. Sen kommer det att vara fotboll på TV. Sverige-Italien U21. Hoppas att de kommer att spela lika bra som de gjorde mot Vitryssland för då kommer de att vinna denna match. Ska bli kul att se om M och A kommer att dricka och hur mycket. Detta kommer att bli den stora frågan idag. Nu skall jag gå och göra mig i ordning så ska vi åka en snabbis till Moraberg. Återkommer med resultat.

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Tack för senast! Det var så mysigt att träffa er och maten var super god.Är dock lite besviken över att jag fick hämta mitt eget kaffe..ha ha
    Ja, nu har jag läst din blogg..mycket funderingar må jag säga och de flesta under arbetstid aja baja.
    Underbar bild
    Kram C.K

    SvaraRadera