torsdag 16 juli 2009

Idag för 4 år sedan


Idag är det bröllopsdag. Det är den 4e. Helt tokigt. För 4 år sedan vid den här tiden 1246 så var jag på väg till kyrkan för att bli vigd. Var hel lugn tills jag såg kyrkan, då blev jag helt nojjig. Min mage knöt sig och blev lite nervös. Konstigt det var inte så att det fanns en chans till att T skulle säga nej. Nu 4 år senare så är vi fortfarande gifta och det har gått bra. Barn,radhus,bil en massa vuxen poäng. Vi skall inte göra något särskilt idag, gå på Bio kanske bowla umgås, nice. Syrran tar hand om JR och han trivs där.


Nu är jag med i Facebook oxså. Jag kunde inte stå emot mer så adda mig så kan vi följa vår relation via Facebook.


Här kommer bild på badet igår. Det var grymt trevligt och härligt. Avslutade dagen med grillat och A hade verkligen lyckats som han alltid gör. Jag stod för dagens bästa sallad.

1 kommentar:

  1. Grattis på bröllopsdagen!! Tack för igår. KRAM FRÅN OSS PS Bollen undrar hur du och JR kan vara på datorn...

    SvaraRadera