tisdag 23 juni 2009

Vad ska man hitta på.


Nu börjar det knacka i väggarna. Semester är snart och inte för att jag räknar ner, NOT. Jag kommer idag att köra på med mina planer och nå de mål som jag har satt. Hoppas att det kommer att ge någon utdelning.

Satt igår och kollade på Mommas Boys. Detta program kommer F att medverka på. Vem vill inte vara med 25 olika brudar som bara vill ha en. Men jag skulle låta T få stanna hemma. Hon skulle inte orka med alla dessa brudar. Jag skulle kunna följa med och hålla koll på honom. Men igår så var det en mamma som är stans värsta rasist, och hon är själv irakier. Detta är helt absurt, hur kan man vara rasist mot människor på det sättet och hennes son går i hennes koppel. Hoppas att han inser detta snart och ändrar på det. Sen har vi en spännande relation där ena tjejen visade upp sig i en sexig tomtemor dräkt och hånglade upp honom. Kommer helt klart köpa en sådan till T, mm.

Idag är det match. Denna kommer att avnjutas på vår nya stor TV. Kommer att ta en bärs eller två men en massa popcorn. Längtar redan. Hoppas att det blir en bra match och att Sverige vinner.

1 kommentar: