fredag 26 juni 2009

Vem ska man lita på?


Nu börjar vi slutet på denna soppa med allt som har med mitt jobb att göra. Känner en stor tomhet med att det skall sluta på detta sätt. Jag vet inte vad T tänker med. Han har mörkat och fulat sig som en hal orm om detta. Skickar ut massa konstiga mail om att det har gått och sen har det inte och sen har det gått i konkurs men inte regristerat om detta. Känner att de kan köra upp detta i arslet. Nu har jag pratat med den som har hand om konkursboet och han sa att han vill träffas så fort som möjligt. Hoppas att det kommer att gå fort. Nu vill jag vidare till nästa hållplats ochstarta om på nytt. Kommer jag att orka ladda om, vem vet?

Men detta kommer inte att stoppa mig. Jag tror att jag kommer ur denna mer starkare och piggare. Det säger jag till mig själv. Nu j.vlar skall det hända. Jag tror nej jag vet att jag kommer till ett jobb där jag kommer att utvecklas inom och gå vidare inom. Jag vet det.

Ikväll är det fotboll. Nu skall Sverige vinna. England är inte en enkel match men vi skall vinna och om vi spelar som tidigare med ett varierat spel så kommer det att gå. Heja Heja

Snart kommer jag att stänga ner för dagen. Och för alltid. Känns vemodigt och konstigt men ack så spännande.

1 kommentar:

  1. Du är så jävla bäst Semlan. Ingen klår dig. Nu ska du få jobba någonstans där dom tycker att du är lika jävla underbar som du är. Fast de är klart, kollegorna kanske inte är fult lika fantastiska, de får du leva med.

    SvaraRadera