tisdag 21 juli 2009

Varför blir det som det blir


När man sitter och tänker på allt man har gjort i sina dar och vilka vägar man har valt. Så dyker alltid en tanke upp. Tänk om jag hade gjort så eller så vad hade jag varit idag eller vad hade mitt liv sett ut? Jag är super nöjd med det jag har och vill inte byta bort det men tanken finns alltid där. Tänk om jag hade tagit skolan på allvar, hade jag pluggat vidare? Det finns en massa sådan frågor som man kan tänka på. Skulle vara kul och kunna resa tillbaks och ändra lite för att se var man skulle hamna. Man kanske skulle sitta på en tråkig pizza med de andra lokala förmågorna eller så skulle man ha värsta huset på Djursholm, vem vet? Skulle vara kula och öppna en flaska rött och tänka på dessa frågor med någon som har samma livliga fantasi som jag. Eller så kör jag min vanliga Dr Phil varianten som jag är rätt bra på om jag får säga min mening. Igår var det en tuff dag JR ville inte vara med och var trött och blev sur för det minsta. Men idag går det framåt och hoppas att det håller i sig. Körde barnparks dagen idag med 3 parker på 2,5 h. Han blev trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar