onsdag 12 augusti 2009

Har legat däckad i 2 dagar nu

Brukar inte gnälla när jag är sjuk men denna gång så har jag tömt ut så mycke snor så jag har nog tömt en hel bal med papper på 2 dagar. Har inte gjort något ansträngande men varje gång jag gör något så rinner snoret som ett vattenfall. Trist.

Börjar bli lite förbannad på den dåliga svenska servicen. Jag och T var med JR på IKEA och vi gick runt en hel dag nästan. Det var inte så många besökare och det var en massa som jobbade men ingen sa hej eller gav en nik. Eller som jag alltid säger man skall ge LÖN: Leende Ögonkontakt Nick. Men det fanns inget av det. Drog senare till MIO men samma resultat där. Detta är konstigt, när det är lite mer tuffare med försäljningen så borde detta vara ännu viktigare att man tar kontakt med kunder. Eller är jag bara galen som tycker detta? Har jobbat för länge med butik. Hoppas att man i butikerna nu tänker till och varje krona man får in är en bra krona.


Dagens fråga: Varför placerar alltid expediter folk i fack? Snacka om att tappa många affärer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar