onsdag 5 augusti 2009

Det är härligt med sol


En dag till med sol, vad mer kan man begära av Sverige. Detta är riktigt trevligt med värme och sol. Det känns i hela kroppen. Idag har vi haft besök av familjen M&P med barn, trevligt. Vi käkade gott och det dracks lite gott. Bara vi killar, som vanligt. JR är i bra form och har sovit hela nätter nu i två nätter, hoppas att det fortsätter i denna trend.


Har börjat fundera om mitt nya jobb. Jag har en hel del idéer om vad man kan göra och vad vi bör göra. Men man måste nog vara lite mer ödmjuk i början och se vart det tar vägen. Kommer att sitta och brainstorma lite om vad man skall göra. Kommer att sakna smurfen men nu måste jag köra själv.


Dagens fråga: Varför vi så kalla i Norden mot att träffa nya människor?

1 kommentar:

  1. Haha, du har så bra frågor hela tiden, me like!
    Jag funderade på frågan i ett tidigare inlägg: när blir man svensk? o såg en kommentar från en anonym, vet inte om jag missförstod honom...jag har ju flyttat från Sverige men är så svensk som man kan bli:)

    Kram på er o häls T
    //från oss på andra sidan jorden

    SvaraRadera