måndag 24 augusti 2009

Tack ICA

Var idag på ICA Maxi och skulle handla. Var lite irriterad över att bilen inte som jag vill och att man måste rulla igång den. Svängde in och tog blöjor och allt det som behövs till det. Men till min stor förvåning så kom jag över "Män som hatar kvinnor". Den skall börja säljas den 26e men det har de struntat i, tack. Nu är kvällen räddad. Längtar till JR sover så skall vi slå på filmen. Som man säger: Fett nice.

När Reclaim the City skulle inta Rosengård så stötte de på patrull och inte av polisen utan av de som bodde där. Det är helt rätt så nästa gång de är i närheten av mig så skall jag se till att vi slår emot. Skönt och piska upp snorvalpar. Vi skall inte vara maskerade och vi skall inte stöka ner utan bara piska upp dem. Så detta är ett upprop till att ta tillbaks våra stadsdelar som tillhör oss och ingen organisation Nu skall man bara komma på ett bra namn på gruppen, förslag?


Dagens tanke: Varför är vi svenskar nöjda med att komma 5:a i turneringar? Vill vi inte vinna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar